[New] Narrisch guat #1 Oktober

Sonntag, 6. Oktober 2013

Narrisch guat
im Oktober #1

Neuzugänge-technisch sehr lau leider. Die Woche erreichte mich nur ein Päckchen von Amazon mit meinem ersten Cover Kauf. Jap, normalerweise interessiert mich das ja eher weniger, ich bespreche die Covergestaltung ja nicht mal bei meinen Rezensionen, aber diesmal hat es mich erwischt. 

Limited Edition (glaube ich zumindest) von "Hunger Games Trilogy" von Suzanne Collins

Das Foto habe ich für Instagram aufgenommen, da die Cover ziemlich spiegeln war das fotografieren gar nicht so einfach.. :D Aber, ich kann euch garantieren, die sehen einfach *hammer* aus.


Hunger Games

First in the ground-breaking HUNGER GAMES trilogy. Set in a dark vision of the near future, a terrifying reality TV show is taking place. Twelve boys and twelve girls are forced to appear in a live event called The Hunger Games. There is only one rule: kill or be killed. When sixteen-year-old Katniss Everdeen steps forward to take her younger sister's place in the games, she sees it as a death sentence. But Katniss has been close to death before. For her, survival is second nature.



Catching Fire

After winning the brutal Hunger Games, Katniss Everdeen returns to her district, hoping for a peaceful future. But Katniss starts to hear rumours of a deadly rebellion against the Capitol. A rebellion that she and Peeta have helped to create. As Katniss and Peeta are forced to visit the districts on the Capitol's cruel Victory Tour, the stakes are higher than ever. Unless Katniss and Peeta can convince the world that they are still lost in their love for each other, the consequences will be horrifying. This is the terrifying sequel to "The Hunger Games".



Mockingjay

The final book in the ground-breaking HUNGER GAMES trilogy. Against all odds, Katniss Everdeen has survived the Hunger Games twice. But now that she's made it out of the bloody arena alive, she's still not safe. The Capitol is angry. The Capitol wants revenge. Who do they think should pay for the unrest? Katniss. And what's worse, President Snow has made it clear that no one else is safe either. Not Katniss's family, not her friends, not the people of District 12.



Das war es schon wieder von mir.

Morgen geht es bei mir mit der Blogtour zu "Verliebe dich nie in einen Rockstar" von Teresa Sporrer weiter, danach folgen Rezensionen zu "Meerestosen" und "Die Mondscheinbäckerin". 






Noch einen schönen Sonntag :-)
xoxo







Kommentare:

  1. Hey Sarah (;
    Diese Bücher sehen wirklich klasse aus und wenn die in real noch besser aussehen *o*
    Ich persönlich finde Cover auch eher nebensächlich, schließlich geht es doch darum was sich hinter dem Umschlag verbirgt, aber trotzdem freue ich mich schon immer wenn es ein sehr schönes ist.
    Wünsch dir noch einen schönen Sonntag

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Hey Jasi,
      ich freu mich immer total über deine Kommis :)
      (Musste ich mal loswerden)

      LG

      Löschen

Ich freu mich immer über Kommentare und sachliche Kritik. Beleidigungen und Spam bitte nur, wenn sie ganz witzig geschrieben sind. Danke. xD

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS